תחשבו על תהליכי העבודה שלכם, כאשר משלבים בהם מנועים דיגיטלים חכמים!
דוגמא קטנה ומעניינת מהתעשייה היצרנית, שאולי בראש של רובנו נתפסת כמאחרת באימוץ הדיגיטל, אבל מסתבר שהיא דווקא ממש לא מה שחשבתם.
אנחנו עדים לטרנספורמציה דיגיטלית שמחלחלת בה עמוק עמוק בכל הרבדים הארגונים – מכירות, שירות, תפעול, ניהול ועוד.
מושגים כמו User Experience, Mobility Growth, Digital Commerce, Automated processes ו-AI כבר מושרשים בהם חזק מאוד.
נספר על פלטפורמת CPQ - Configure, Price, Quote, שמהווה Impact משמעותי בניהול חכם ויעיל של משפכי המכירות.
המוכרים והמפיצים (פנים וחוץ ארגונים) נהנים מפלטפורמה דיגיטלית הכוללת ארגז כלים מושלם לפעילות המכר -
• סט מחשבונים וקונפיגורטורים לטיפול בתהליכי התמחור ברמות מורכבויות שונות
• מודול Quotation שמטפל בנושא יצירה וניהול של הצעות מחיר ואישורן בflow דיגיטלי מול הלקוח
• מודול Commerce שמאפשר מכירה ידידותית Online
• מודול Forecast and guidance – מכווין את המוכרים להציע ללקוח בדיוק מה שמעניין אותו ורלוונטי לפעילות שלו בהתבסס על כללים עסקים והגיון
משמח מאוד כמובן לשמוע מפי גרטנר, שבשנת 2019, 40% מאתרי המסחר האלקטרוני ב- B2B כבר משתמשים בכלי CPQ כדי "לחשב ולספק תמחור מוצרים באופן דינמי".
אז קחו לכם כל תהליך שאתם עוסקים בו, חברו לו איזה מנוע קטן, ותראו איזה קסמים אפשר לעשות :)
